REGULAMIN
sprzedaży i rezerwacji biletów online w Teatrze Komedia
I
POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Regulamin określa zasady i warunki sprzedaży oraz rezerwacji biletów online na przedstawienia i wydarzenia artystyczne odbywające się w ramach repertuaru na scenie Teatru Komedia w Warszawie.
-
Sprzedaż, rezerwacja i dystrybucja biletów prowadzona jest przez Teatr Komedia w Warszawie, zwany w dalszej części regulaminu Teatrem.
-
Ceny wszystkich spektakli oraz wydarzeń artystycznych wyrażone są w polskich złotych oraz zawierają stosowny podatek VAT. Podana przy każdym zamówieniu cena na bilecie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
-
Zawarcie umowy sprzedaży/ rezerwacji biletów online pomiędzy Zamawiającym, a Teatrem następuje za pośrednictwem strony internetowej Teatru Komedia www.bilety.teatrkomedia.pl i wymaga spełnienia wszystkich poniżej wymienionych warunków:
-
wypełnienie formularza zamówienia lub rezerwacji poprzez podanie danych Zamawiającego: imienia i nazwiska, miejsca i adresu zamieszkania, adresu e-mail (uwaga: należy sprawdzić, czy podany adres e-mail jest prawidłowy, w przypadku błędu w adresie otrzymanie wiadomości potwierdzającej dokonanie transakcji będzie niemożliwe),
-
zaakceptowania przez Zamawiającego warunków niniejszego regulaminu,
-
złożenia przez Zamawiającego zamówienia/ rezerwacji online,
-
uiszczenia przez Zamawiającego zapłaty za zamówienie/ rezerwacje,
-
otrzymania przez Zamawiającego potwierdzenia realizacji transakcji na wskazany przez niego adres e-mail.
-
-
Teatr nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia/ rezerwacji online.
-
Teatr nie ponosi odpowiedzialności za bilety uszkodzone lub zagubione przez Widzów.
-
Zamawiający ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnienie numeru zamówienia bądź rezerwacji osobom trzecim. W przypadku zgłoszenia się do kasy biletowej Teatru kilku osób podających ten sam numer zamówienia bądź rezerwacji, upoważnioną do zakupu biletu będzie osoba, która zgłosiła się w kasie jako pierwsza.
-
W sytuacjach spornych dotyczących zamówień Teatr zastrzega sobie prawo do wylegitymowania osób posiadających zdublowane bilety.
-
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 listopada 2012 r. w sprawie zwolnień
z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących (Dz.U.2012.1382) sprzedaż objęta Regulaminem nie podlega fiskalizacji, w związku z czym Kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego.
II
ZAKUP BILETÓW ONLINE
-
Teatrowi przysługuje prawo do swobodnego decydowania o momencie rozpoczęcia i zakończenia sprzedaży biletów na spektakle za pośrednictwem strony internetowej. Termin ten może być różny od rozpoczęcia sprzedaży w kasach biletowych Teatru. Jeżeli Teatr nie postanowi inaczej, złożenie zamówienia na bilet będzie możliwe nie później niż na 2 (dwie) godziny przed godziną rozpoczęcia spektaklu, którego dotyczyć ma zamówienie.
-
Teatr zastrzega sobie prawo do przesunięcia rezerwacji dokonanej przez Zamawiającego o jedno (1) miejsce, jeśli pomiędzy miejscami zarezerwowanymi przez Zamawiającego, a najbliższymi zarezerwowanymi lub sprzedanymi pozostała luka w postaci pojedynczego (1) miejsca. O takiej zmianie Zamawiający zostanie poinformowany drogą e-mailową.
-
Jednorazowo Zamawiający może nabyć 10 biletów.
-
W celu umożliwienia przez Teatr zakupu większej liczby biletów, wykraczających ponad 10 szt. konieczny jest kontakt z Biurem Promocji, Reklamy i Organizacji Widowni w godzinach pracy biura, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00, pod numerami telefonów: (22) 833 96 10, (22) 832 46 19 oraz mailowo na rezerwacja@teatrkomedia.pl.
-
Za pośrednictwem strony internetowej nie ma możliwości zakupu biletów ulgowych. Bilety sprzedawane za pośrednictwem strony internetowej sprzedawane są jako bilety normalne.
-
Złożenie zamówienia powinno nastąpić nie później niż 20 minut od momentu zaznaczenia miejsc na sali, których ma dotyczyć zamówienie na bilet/bilety. Po przekroczeniu wskazanego czasu nastąpi wygaśniecie witryny z biletami i konieczność ponownego rozpoczęcia procedury składania zamówienia.
-
Zamawiający bilety po złożeniu zamówienia, otrzyma potwierdzenie jego przyjęcia za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres mailowy podany w formularzu zamówienia. Wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia zostanie wysłana automatycznie po otrzymaniu zamówienia przez Teatr. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia będzie zawierać niezbędne informacje o spektaklu (tytuł, data, przypisane miejsca na widowni), numer zamówienia, informację o wartości zamówienia oraz link do płatności wraz z termin płatności.
-
Przy zakupie biletów online płatności realizowane są przy pomocy przelewu elektronicznego lub karty kredytowej za pośrednictwem systemu eCard
-
Za bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji odpowiada firma eCard S.A. zgodnie z własnym regulaminem. Kontakt telefoniczny 22 493 44 44 lub mailem bok@ecard.pl.
-
Teatr nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje wynikające z nieprawidłowości w działaniu systemu płatniczego eCard.
-
W przypadku nie opłacenia zamówienia w ustalonym terminie zostaje automatycznie anulowane o czym Zamawiający zostaje powiadomiony drogą mailową.
III
REZERWACJE BILETÓW ONLINE
-
Teatrowi przysługuje prawo do swobodnego decydowania, na które spektakle z repertuaru Teatru będzie możliwa rezerwacja na pośrednictwem Witryny, jak również o okresie, w którym rezerwacja Biletu na dany spektakl będzie możliwa. Jeżeli Teatr nie postanowi inaczej, dokonanie rezerwacji będzie możliwe nie później niż na 2 dni przed planowanym przedstawieniem, którego dotyczyć ma rezerwowany Bilet.
-
Teatr zastrzega sobie prawo do przesunięcia rezerwacji dokonanej przez Zamawiającego o jedno (1) miejsce, jeśli pomiędzy miejscami zarezerwowanymi przez Zamawiającego, a najbliższymi zarezerwowanymi lub sprzedanymi pozostała luka w postaci pojedynczego (1) miejsca. O takiej zmianie Zamawiający zostanie poinformowany drogą e-mailową.
-
Zamawiającemu przysługuje prawo do rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej nie więcej niż 10 biletów na dany spektakl.
-
Teatr zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji składanych/nieopłacanych powyżej trzech razy na ten sam termin przez tego samego Zamawiającego.
-
W celu umożliwienia przez Teatr rezerwacji większej liczby biletów, wykraczających ponad 10 szt., konieczny jest kontakt z Biurem Promocji, Reklamy i Organizacji Widowni w godzinach pracy biura, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00—17:00, pod numerami telefonów: 22 833 96 10, 22 832 46 19 oraz mailowo na rezerwacja@teatrkomedia.pl.
-
Zamawiający bilety do rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej automatycznie mają przypisany bilet normalny. Ewentualny wybór biletu zniżkowego (wraz z weryfikacją dokumentu uprawniającego do zniżki) ma miejsce podczas odbioru zarezerwowanego biletu w kasie biletowej Teatru.
-
Zamawiający otrzyma potwierdzenie dokonania rezerwacji za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres mailowy podany w formularzu zamówienia. Potwierdzenie rezerwacji zostanie wysłane automatycznie od otrzymania rezerwacji przez Teatr. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji będzie zawierać niezbędne informacje o spektaklu (tytuł, data, przypisane miejsca na widowni), numer rezerwacji, informację o wartości zamówienia oraz termin płatności, po upływie którego rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
-
Zakup biletu rezerwowanego poprzez stronę internetową możliwy jest w kasie biletowej Teatru w ciągu 2 (dwóch) dni od złożenia rezerwacji. Widzom opłacającym rezerwacje nie przysługuje pierwszeństwo w zakupie biletu przed klientami Teatru, którzy nie dokonali rezerwacji.
-
W przypadku nie odebrania rezerwacji w ustalonym terminie ta zostaje bezpowrotnie, automatycznie anulowana o czym Zamawiający zostaje powiadomiony drogą mailową.
IV
ODBIÓR BILETÓW ZAKUPIONYCH ONLINE
-
Bilet zakupiony online zostanie przesłany drogą elektroniczną, na adres mailowy podany w formularzu zamówienia, w formacie pliku PDF.
-
Otrzymany bilet należy wydrukować czarnym tuszem na białym papierze na formacie A4.
Nie należy zmniejszać rozmiaru biletu. -
Treść maila, oraz bilety należy zachować w tajemnicy.
-
Bilet nie może być powielany. Obsługa teatru może odmówić wpuszczenia na salę widza, w przypadku zdublowanych biletów, a prawo do obejrzenia spektaklu ma osoba, która jako pierwsza zrealizowała bilet.
V
ZWROT BILETÓW
-
Zgodnie z postanowieniami art. 38 pkt 12 Ustawy o prawach konsumenta Teatr zastrzega sobie prawo do niedokonywania zwrotów ani zamian zakupionych biletów. Zapis ten dotyczy również widzów, którzy nie zrealizowali bądź nie odebrali w dniu przedstawienia zakupionych biletów.
-
Prawo do zamiany biletu na inny termin, bądź zwrotu środków z tytułu zakupionych biletów nie przysługuje również w przypadku opóźnienia w rozpoczęciu spektaklu.
-
Wyjątek od reguły stanową spektakle odwołane.
3.1. Informacja o odwołanych spektaklach jest przekazywana na stronie internetowej w aktualnościach. Teatr również bezzwłocznie informuje o tym fakcie Widzów w formie wiadomości email wysłanej na adres wskazany w zamówieniu i/lub telefonicznie na numer wskazany w zamówieniu.
3.2. W przypadku odwołania spektaklu Widz posiadający bilet, pod rygorem utraty prawa do jego zwrotu, powinien zgłosić zwrot w kasie Teatru – nie później niż w dniu spektaklu, którego dotyczył Bilet, bądź w formie elektronicznej w terminie 7 (siedmiu) dni od wysłania przez Teatr informacji o odwołaniu spektaklu nie później jednak niż w dniu spektaklu, którego dotyczył bilet.
3.3. W przypadku zwrotu biletu zakupionego w kasie biletowej, zwrot nastąpi po okazaniu w kasie Teatru biletu i dowodu zakupu (paragon/faktura).
3.4. W przypadku zwrotu biletów zakupionego przez internet, informację o zwrocie przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem wiadomości email wysłanej na adres rezerwacja@teatrkomedia.pl. W tytule wiadomości należy wpisać „ZWROT BILETU” oraz załączyć w formie załącznika bilet elektroniczny w formie PDF, potwierdzenie dokonania opłaty za zamówione bilety (skan/ plik w formacie PDF).
3.5. Pieniądze z tytułu zwrotu za bilet zostaną zwrócone w takiej formie, w jakiej Kupujący zapłacił za spektakl. W przypadku przelewów i zwrotów na kartę kredytową, zwrot środków nastąpi w terminie 5 (pięciu) dni roboczych od zgłoszenia.
-
W przypadku niezasadnego zgłoszenia zwrotu Teatr zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu płatności wraz z podaniem przyczyny jego nieuwzględnienia.
VI
VOUCHERY
-
Vouchery do Teatru Komedia można nabyć:
a) w kasie biletowej Teatru przy ul. Słowackiego 19A w godzinach jej pracy
b) na stronie internetowej: https://bilety.teatrkomedia.pl/bony/vouchery-serie.html
c) zamawiając je telefonicznie i wpłacając należność za zamówienie na konto Teatru Komedia: Północne Centrum Sztuki Teatr Komedia Ul. Słowackiego 19A, 01-592 Warszawa Santander Consumer Bank 78 1090 1014 0000 0001 3515 4061. W tytule przelewu należy podać: opłata za vouchery, imię oraz nazwisko oraz telefon osoby kupującej. -
Ceny voucherów:
a) 130 zł – voucher premium
Posiadany voucher można wymienić w kasie biletowej Teatru Komedia przy ul. Słowackiego 19A lub na stronie internetowej Teatru Komedia na bilet wstępu na wybrany spektakl we wszystkich strefach cenowychb) 100 zł – voucher
Posiadany voucher można wymienić w kasie biletowej Teatru Komedia przy ul. Słowackiego 19A lub na stronie internetowej Teatru Komedia na bilet wstępu na wybrany spektakl z wyłączeniem biletów w I Strefie oraz w Strefie Premium
-
Voucher należy wykorzystać w ciągu 120 dni od dnia zakupu.
-
Jeden voucher można wymienić na jeden bilet.
-
Vouchery nie obowiązują na spektakle gościnne, premiery galowe, spektakle sylwestrowe, spektakle zamknięte oraz spektakle łączone.
-
Voucher oraz bilet wymieniony z vouchera nie podlegają wymianie ani zwrotom.
-
Jeżeli cena biletu jest niższa niż wartość vouchera kasa nie zwraca różnicy. Brak możliwości zamiany vouchera na bilet w wyższej strefie cenowej za dopłatą.
-
Podczas dokonywania rezerwacji biletów telefonicznie lub mailowo prosimy o podanie numeru vouchera.
-
Za niewykorzystane vouchery kasa nie zwraca pieniędzy.
VII
WEJŚCIÓWKI
-
Wejściówki sprzedawane są w cenie: od 45 zł do 100 zł w zależności od spektaklu.
-
Dostępne są do zakupu w kasie biletowej Teatru Komedia na 30 minut przed rozpoczęciem spektaklu.
-
Wejściówki nie są dostępne na spektakle objęte wcześniejszą bonifikatą.
-
Liczba wejściówek jest ograniczona.
-
Zakup wejściówki nie gwarantuje miejsca siedzącego na widowni Teatru Komedia. Ewentualne miejsce siedzące wskaże obsługa widowni.
-
Osoby posiadające wejściówki uprasza się, o niezajmowanie miejsc na widowni przed uprzednim wskazaniem ich przez pracownika Teatru.
VIII
REKLAMACJE
-
Wszelkie uwagi, pytania bądź reklamacje dotyczące funkcjonowania strony sprzedażowej i rezerwacyjnej Teatru należy przesłać na adres rezerwacja@teatrkomedia.pl wpisując w tytule wiadomości „REKLAMACJA”
-
Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Reklamującego jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
-
Reklamacje dotyczące sprzedaży i/lub rezerwacji biletów online wymagają zgłoszenia w terminie 2 (dwóch) dni roboczych od dnia otrzymania przez Kupującego potwierdzenia realizacji transakcji.
-
Pozostałe reklamacje mogą być przesyłane nie później niż 7 (siedem) dni od daty powzięcia przez Widza informacji o zaistniałej sytuacji lub zdarzeniu, które jest przyczyną reklamacji. Momentem dotarcia reklamacji, jest data jej otrzymania. Reklamacja wysłana po upływie 7 (siedmiu) dni nie będzie uwzględniana i nie wywoła skutków prawnych.
-
Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane przez Teatr w terminie 14 (czternastu) dni od daty ich złożenia. Decyzja teatru o uznaniu bądź odrzuceniu reklamacji jest wiążąca i ostateczna.
Składający reklamacje o decyzji Teatru zostanie powiadomiony wiadomością zwrotną wysłaną w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
-
Teatr zastrzega sobie prawo do przechowywania kopii korespondencji ze składającym reklamację.
-
Widz ma prawo do dochodzenia roszczeń nieuwzględnionych w postępowaniu reklamacyjnym przed właściwym sądem powszechnym.
VII
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
-
Akceptując warunki sprzedaży i rezerwacji, Kupujący wyraża tym samym zgodę na przetwarzanie przez Teatr danych osobowych podanych przez Kupującego w formularzu zamówienia i/lub rezerwacji w celu realizacji zamówienia, niezbędnego kontaktu z Kupującym oraz w celu wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży biletów i produktów online. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy kupna sprzedaży biletów jak również w celach marketingowych i informacyjnych (m.in. dostarczanie informacji o nowych ofertach promocyjnych Teatru Komedia, o nowych produktach i usługach oraz działaniach podejmowanych we współpracy z innymi podmiotami gospodarczymi), jak również w celu archiwizacji danych.
-
Przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych odbywa się przy zachowaniu zasad określonych w obowiązującym prawie.
-
W celu obsługi systemu płatniczego online, Teatr przekazuje firmie eCard dane osobowe Kupujących i zezwala na ich wykorzystywanie przez eCard w ramach systemu sprzedaży online, a także w celu wypełnienia przez eCard obowiązków przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa i związanych z obsługą ww. płatności. Przekazanie danych osobowych Kupujących dotyczy danych niezbędnych do realizacji celów opisanych powyżej i obejmuje w szczególności: imię i nazwisko, adres, adres e-mail. W odniesieniu do przekazanych danych osobowych eCard staje się ich administratorem. Powierzenie eCard przez Teatr przetwarzania danych osobowych Kupujących następuje na czas trwania Umowy pomiędzy Teatrem a E-Card oraz obejmuje dane osobowe niezbędne do realizacji tego celu.
-
Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo nieograniczonego dostępu do nich, jak również do ich poprawiania i uaktualniania lub usunięcia.
VIII
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Teatr nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której dokonywane są jest zakupy i rezerwacje biletów przez Zamawiających.
-
Teatr nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości lub inne dane utracone w sieci Internet, indywidualne ustawienia komputerów oraz sposób ich konfiguracji, a także ustawienia lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci Internet.
-
Wszystkie informacje dotyczące repertuaru, cennika biletów oraz godzin pracy Teatru dostępne są na stronie internetowej Teatru (www.teatrkomedia.pl).
-
Teatr zastrzega sobie prawo do zmian w repertuarze.
-
Spektakle i wydarzenia kulturalne zaczynają się punktualnie, dlatego Teatr zastrzega sobie prawo odmowy wpuszczenia na salę widowni osób spóźnionych. Spóźnieni widzowie zostaną wypuczeni na widownie w dogodnym momencie wyznaczonym przez obsługę widowni podczas trwania przedstawienia, bądź bezpośrednio po przerwie.
-
Niniejszy Regulamin dostępny jest w siedzibie Teatru, w kasie biletowej Teatru oraz na stronie internetowej www.teatrkomedia.pl. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się „Regulamin rezerwacji i sprzedaży biletów w Teatrze Komedia” dostępny w kasie Teatru oraz na stronach Witryny.
-
Teatr zastrzega sobie nieograniczone czasem, prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Terminem dokonania zmian w Regulaminie jest termin opublikowania nowej wersji Regulaminu na stronie internetowej. W przypadku zmiany Regulaminu, Teatr zobowiązuje się do umieszczenia informacji o tym fakcie na stronie internetowej. Widzowie korzystający z Regulaminu zobowiązani są do bezwarunkowego zaakceptowania takiej formy powiadomienia o zmianach w Regulaminie.
-
Regulamin obowiązuje od dnia 10 sierpnia 2015 r.
REGULAMIN
DLA UCZESTNIKÓW WYDARZEŃ ARTYSTYCZNYCH ORGANIZOWANYCH W PÓŁNOCNYM CENTRUM SZTUKI - TEATR KOMEDIA
W ZWIĄZKU Z ZAPOBIEGANIEM ROZPRZESTRZENIANIU SIĘ KORONAWIRUSA SARS-COV-2
Niniejszy Regulamin jest zgodny z obowiązującymi przepisami i rekomendacjami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego dla instytucji prowadzących działalność kulturalną i artystyczną, w związku z planowanym wznowieniem pracy w okresie wychodzenia ze stanu epidemii COVID-19 (https://www.gov.pl/web/kultura/instytucje-artystyczne) i określa zasady organizacji i uczestnictwa w wydarzeniach artystycznych organizowanych w Północnym Centrum Sztuki - Teatr Komedia (dalej: Teatr).
I. ZASADY DLA UCZESTNIKÓW WYDARZEŃ (dalej Uczestników)
-
Zapraszamy do Teatru widzów, którzy, według swojej najlepszej wiedzy, nie są osobami zakażonymi oraz nie przebywają na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym.
-
W celu potwierdzenia powyższego, każdy widz jest zobowiązany do złożenia pisemnego Oświadczenie COVID-19 przy wejściu do Teatru. Oświadczenie COVID-19 – stanowi załącznik nr 1 do przedmiotowego Regulaminu.
-
Rekomendowane jest wskazanie w Oświadczeniu COVID-19 danych kontaktowych (numeru telefonu) Uczestnika, aby ułatwić służbom sanitarnym dochodzenie epidemiologiczne na wypadek wykrycia, że osoba zakażona brała udział w danym wydarzeniu.
-
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Uczestników, podstawie ich zbierania, okresie przetrzymywania, a także uprawnieniach z tego tytułu znajduje się na odwrocie Oświadczenie COVID-19 w „Informacji o przetwarzaniu danych osobowych”.
-
Na terenie Teatru widzowie są zobowiązani do:
-
posiadania maseczki ochronnej i zakrywania ust i nosa za jej pomocą;
-
zachowania, co najmniej 2 m odstępu od innych Uczestników;
-
dezynfekcji rąk, co najmniej przy wejściu do Teatru.
-
Przestrzegania postanowień przedmiotowego Regulaminu i stosowania się do komunikatów graficznych, głosowych oraz zaleceń obsługi Teatru w zakresie właściwej organizacji wydarzenia w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia wynikających z przedmiotowego Regulaminu.
-
-
Widzowie są zobowiązani do zajmowania miejsc zgodnie z miejscem wskazanym na bilecie.
-
Wyjątkowo dopuszczalne jest zajęcie wolnego miejsca bezpośrednio przy widzu, który:
-
Uczestniczy w pokazie z dzieckiem do ukończenia 13 roku życia,
-
Jest osobą z orzeczeniem o niepełnosprawności, osobą z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, osobą z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego lub osobą, która ze względu na stan zdrowia nie może poruszać się samodzielnie.
-
II. ORGANIZACJA WIDOWNI
-
Priorytetem przy organizacji widowni jest unikanie kolejek i skupisk wśród widzów (Uczestników).
-
Teatr udostępnienia widzom nie więcej niż połowę liczby miejsc zgodnie z planem widowni uwzględniającym obowiązujące w tym zakresie wytyczne GIS.
-
Widownia jest podzielona na 2 strefy:
-
I strefa - rzędy nieparzyste (1, 3, 5,…17);
-
II strefa- rzędy parzyste (2, 4, 6,…16),
-
Teatr jest otwierany dla widzów na 45 minut przed wyznaczoną godziną spektaklu.
-
Oczekujący na zewnątrz Teatru zobowiązani są do zachowania dystansu 2 m.
-
Przy wejściu głównym do holu Teatru pracownicy obsługi widzów kierują ruchem, wpuszczając widzów stopniowo do Teatru po weryfikacji, czy widz ma zakryte usta
i nos, posiada ważny bilet oraz wypełnione Oświadczenie COVID-19. -
W przypadku braku maseczki widzowie mogą dokonać jej zakupu u obsługi widowni.
-
W przypadku braku wypełnionego Oświadczenie COVID-19 widzowie proszeni są o udanie się do wyznaczonego stanowiska w celu holu Teatru uzupełnienia powyższego oświadczenia.
-
Przed wejściem na foyer Teatru odbywa się kontrola biletów oraz wypełnionych Oświadczenie COVID-19 przy zachowaniu dystansu 2 m.
-
Pisemne Oświadczenie COVID-19 po ich okazaniu pracownikowi obsługi Teatru są wrzucane do wyznaczonego pojemnika.
-
Szatnia w Teatrze jest nieczynna.
-
Teatr umożliwia wnoszenie okrycia wierzchniego na widownię Teatru i pozostawienie jej na wolnym miejscu.
-
Widzowie są proszeni o zastosowanie do informacji i poleceń pracowników obsługi Teatru i bezpośrednie kierowanie się na swoje miejsce na widowni.
-
Podczas przerwy zaleca się pozostanie na swoich miejscach.
-
Po zakończeniu I aktu w komunikacie głosowym zostanie podana informacja o długości przerwy i zaleceniu utrzymywania dystansu społecznego.
-
Po zakończeniu spektaklu obowiązuje zasada etapowego i strefowego opuszczania widowni przez widzów.
-
Pracownicy obsługi widzów odpowiednio kierują widzów do najbliższego wyjścia.
-
Przy przemieszczaniu się wewnątrz Teatru zaleca się zachować dystans 2 m.
III. JAK DBAMY O BEZPIECZEŃSTWO UCZESTNIKÓW
- Płyny do dezynfekcji
Na terenie Teatru: przy kasie biletowej, przy wejściu głównym, w oznaczonych miejscach foyer oraz w toaletach umieszczono dozowniki z płynem dezynfekującym na bazie min. 60% alkoholu.
- Toalety
-
Toalety w Teatrze są wyposażone w dozowniki z mydłem w płynie o właściwościach dezynfekujących, płynem dezynfekującym oraz ręcznikami papierowymi.
-
Toalety są dodatkowo dezynfekowane dwukrotnie podczas spektaklu: przed i po przerwie.
-
W toaletach umieszczono w widocznych miejscach instrukcję mycia rąk według rekomendacji GIS.
- Dezynfekcja pomieszczeń
-
Po każdym spektaklu przeprowadza się dezynfekcję pomieszczeń Teatru przeznaczonych dla widzów wraz z wyposażeniem.
-
Podczas spektaklu służby porządkowe Teatru dokonują podczas spektaklu: przed i po przerwie dezynfekcji klamek i innych elementów często dotykanych.
-
Wentylacja pomieszczeń
-
Podczas spektaklu i na godzinę przed nim zostają uchylone lub otwarte okna.
-
Wentylacja i klimatyzacja widowni (pobierająca w celu schłodzenia powietrze z zewnątrz) zostaje załączona na godzinę przed spektaklem i pozostaje włączona przez godzinę po spektaklu.
-
Zachowanie dystansu społecznego
-
Preferowany dystans pomiędzy Uczestnikami wynosi 2 metry.
-
W miejscach narażonych na tworzenie kolejek, tj. przy wyjściu głównym, przy toaletach, na schodach stosuje się odpowiednie oznakowania zapewniające dystans.
-
Pracownicy obsługi widzów dbają o zapobieganie tworzeniu się zgromadzeń.
-
Personel Teatru
-
Personel Teatru (w szczególności: pracownicy obsługi widzów, pracownicy ochrony, pracownicy służb sprzątających, kasjerzy) w czasie otwarcia Teatru dla widzów, wykonuje swoje czynności w maseczkach lub przyłbicach i rękawiczkach dokonując regularnej dezynfekcji rękawiczek.
-
Personel Teatru jest poddawany każdorazowo przed rozpoczęciem dyżuru obowiązkowemu pomiarowi temperatury, jak również regularnie składa oświadczenia w sprawie swojego stanu zdrowia i narażenia na kontakt z osobami podejrzanymi o zakażenie wirusem.
-
Personel Teatru został przeszkolony w zakresie stosowania procedur bezpieczeństwa w związku z trwającym stanem epidemii, w szczególności bezkontaktowej obsługi widzów.
-
Przed każdym wydarzeniem sporządzana jest lista osób z personelu Teatru biorących udział w danym wydarzeniu.
-
Pojemniki na zużyte środki ochrony osobistej
Na terenie Teatru: w toaletach oraz przy wyjściach z Teatru zostały rozmieszczone zamykane, specjalnie oznakowane pojemniki na zużyte środki ochrony osobistej, które podlegają utylizacji zgodnie z Wytycznymi Ministerstwa Klimatu i GIS.
-
Współpraca ze służbami epidemiologicznymi
-
W Teatrze wyznaczono koordynatora do spraw bezpieczeństwa sanitarnego oraz stałego kontaktu z wyznaczoną osobą z właściwej powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej.
-
W przypadku potwierdzenia zakażenia wirusem SARS-CoV-2 u widza lub obsługi wydarzenia Teatr udostępnia listę osób, które zakupiły bilety na dany spektakl oraz listę osób zaangażowanych do obsługi danego spektaklu odpowiednim pracownikom Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
-
Wyłączenie działalności niektórych stanowisk usługowych
Do odwołania pozostają zamknięte:
-
Szatnia dla widzów,
-
Bufet Teatralny.
IV. POLITYKA INFORMACYJNA
-
Niniejszy Regulamin oraz Oświadczenie COVID-19 jest udostępniany na stronie internetowej pod adresem: https://teatrkomedia.pl/ w zakładce (Wytyczne COVID-19) , a także wywieszony przy kasie biletowej.
-
Każdy Uczestnik biorący w nim udział, składający Oświadczenie COVID-19 akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się zastosować do zasad w nim opisanych.
-
Najistotniejsze postanowienia z rozdziału „Zasady dla Uczestników wydarzenia” są zamieszczone w Oświadczeniu COVID-19.
-
Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych Uczestnika, podstawie ich zbierania, okresie przetrzymywania, a także uprawnieniach z tego tytułu znajduje się na odwrocie Oświadczenia COVID-19.
-
Ważne dla bezpieczeństwa widzów informacje przekazywane są za pomocą komunikatów głosowych.
-
SKUTKI NIEPRZESTRZEGANIA REGULAMINU
-
Widzowie niestosujący się do instrukcji i poleceń pracowników Obsługi Widowni Teatru w przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu zostaną poproszeni o opuszczenie Teatru.
-
W takim przypadkach nie przysługuje zwrot należności za zakupiony bilet, ani jego wymiana.
-
Teatr ma prawo w uzasadnionych przypadkach zawiadomić o zaistniałym naruszeniu odpowiednie służby porządkowe lub sanitarno – epidemiologiczne.
VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Niniejszy Regulamin obowiązuje do czasu jego uchylenia.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa i rekomendacje uprawnionych jednostek i służb.
-
Niniejszy Regulamin podlega uaktualnieniu w zależności od zmieniającej się sytuacji oraz wydawanych w tej sprawie rekomendacji związanych z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-CoV-2.